[dt_sc_h2 type=”” class=”aligncenter”]آموزش کرم سازی[/dt_sc_h2]

[dt_sc_one_third first]

آموزش کرم سازی

ضمن امکان سنجی از دانش و تجربیات مخاطبان، با بهره برداری از بسترهای مشاوره ای و برگزاری دوره های آموزشی بصورت مجازی و وبیناری و تشکیل کنفرانسهای ویدئویی امکانات توسعه فردی و اجتماعی و شغلی مدیران، کارشناسان اعضای خودرا فراهم نمایند.

[dt_sc_button type=”type6″ link=”https://bilgisayariran.ir/?redirect_to=https%3A%2F%2Fbilgisayariran.ir%2F%3Fredirect_to%3Dhttps%3A%2F%2Fbilgisayariran.ir%2F&login=true” size=”small” bgcolor=”” variation=”” textcolor=”” target=”_blank” timeline_button=”no”](فرم عضویت اولیه) [/dt_sc_button]

[/dt_sc_one_third][dt_sc_two_third ]

آموزش ساخت کرم گیاهی

[dt_sc_tabs_horizontal]

دوره آموزش کرم سازی ( شیمیایی + گیاهان دارویی+کاربرد)

فهرست مطلب

آموزش کرم سازی یکی از دوره های آموزشی جذاب در دپارتمان گیاهان دارویی آموزشگاه است این دوره از صفر تا صد ساخت کرم های گیاهی و شیمیایی را به علاقمندان این حرفه ارائه خواهد نمود .در این دوره شما بطور کامل با انواع گیاهان دارویی مورد استفاده در کرم ها و لوسیون ها آشنا خواهید شد ،نحوه ترکیب ، فرمول و ساخت کرم ها را بدست خواهید آورد  با انواع پوست و مشکلات پوستی  شایع که میتوان با ساخت و استفاده لوسیون های گیاهی درمان کرد شناخت خواهید یافت .

هدف از این دوره یادگیری و کسب مهارت و تجربه در حوزه کرم سازی گیاهی است این دوره ویژه علاقمندانی است که می خواهند در بازار ساخت کرم علاوه بر کسب درآمد بر بهبود سلامت پوستی بیماران نقشی داشته باشند.

آموزش ساخت کرم و لوسیون گیاهی

چرا کرم های گیاهی علاقمندان زیادی دارد؟

پوست بخش بیرونی ، آسیب پذیر و از عناصر مهم در زیبایی است حفظ و نگهداری آن همواره برای همه به خصوص زنان مورد توجه بوده است .

در کنار این توجه استفاده از کرم ها یکی از پرکاربرد ترین داروها برای مراقبت از پوست بوده و به طبع گیاهان دارویی به سبب ارگانیک بودن و نداشتن عوارض جز پر مصرف ترین مواد در ساخت کرم ها هستند .

امروزه اکثر شرکت های تولیدی در حوزه ساخت کرم و لوسیون ها با برچسب های تبلیغاتی با شعار استفاده از گیاهان سعی کرده اند بازار را به دست گرفته و فروش بالایی را تجربه کنند .

کلماتی که شما بر روی اکثر بسته های مراقبت و زیبایی پوست می بینید کلسیونی از عصاره گیاهان ، میوه و دانه های گیاهی با خواص طبی است.

دوره آموزش ساخت لوسیون گیاهی

دوره آموزش ساخت کرم های  دارویی شامل چه مباحثی است؟

در دوره آموزش ساخت کرم علاقمندان با موضوعات مختلف و متنوعی آشنا خواهند شد این دوره کاملا جامع بوده و از صفر تا صد ساخت کرم های گیاهی را به متقاضیان آموزش خواهد داد. مباحثی همچون

۱- مشاوره به مراجعه کنندگان

۲-تریاژ و آسیب شناسی بیماری پوستی

۳-تشخیص و تعیین نوع پوست

۴- تجزیه و تحلیل اجرا و ساختمان پوست و مو

۵-نحوه ساخت کرم و لوسیون

۶-آشنایی با انواع گیاهان دارویی و خواص آنها

۷-آشنایی با انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت کرم

۸-فرمول ساخت مورد استفاده در ساخت کرم

۹-نحوه اندازه گیری و تعیین میزان مواد مورد نیاز

۱۰- بررسی و تست عواملی همچون حساسیت و یا آلرژی روی پوست و مو

۱۱-ساخت بیش از ۱۷ نوع کرم و لوسیون گیاهی جهت رفع چروک ، پیری زود رس پوست ، جوان سازی و لایه برداری ، کرم های تقویتی و ضد آفتاب ، مرطوب کننده های طبیعی ، کرم های ضد آفتاب و …

۱۲-مهارت های بازارسازی و بازاریابی فروش

۱۳-آمادگی جهت شرکت در آزمون سازمان آموزش فنی و حرفه ای و اخذ مدرک بین المللی

و…

فرمول و ترکیب کرم های گیاهی

 

آیا بعد از دوره مدرک ساخت کرم دریافت خواهیم کرد ؟

بعد از پایان دوره آموزش ساخت کرم متقاضیان به آزمون های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور معرفی و در طی دو مرحله آزمون تئوری و عملی و کسب نمره حد نصاب موفق به دریافت گواهینامه بین المللی جهت صلاحیت شغلی و مهاجرت خواهند شد.

طول دوره آموزش ساخت کرم چه میزان است ؟

این دوره شامل ۱۰ ساعت آموزش تئوری و عملی است که توسط مربیان مجرب و باتجربه ارائه خواهد شد .

آموزش ساخت کرم علاوه بر آموزش بصورت حضوری بصورت آنلاین نیز برگزار میگردد تا برای علاقمندان خارج از شهر تهران و کشور قابل ارائه باشد این دوره به سه شکل خصوصی ، نیمه خصوصی و عمومی نیز قابل برگزاری است و شما می توانید براساس نیاز و درخواست دوره مورد نظر خود را انتخاب نمایید .

ساخت کرم گیاهی و طبیعی
مدرک گیاهان دارویی

جهت شرکت در دوره آموزش ساخت کرم به چه تجهیزاتی نیاز داریم ؟

ابزار و وسایل مورد نیاز در این دوره ها شامل تهیه پک آموزشی بوده که هزینه آن بر عهده مهارت آموز است شامل مواد اولیه و گیاهان دارویی مورد نیاز ، مکمل های شیمیایی ، ظروف مندرج جهت اندازه گیری ، ظرف مخلوط کردن مواد

درآمد و بازارکار ساخت کرم رو چطور میتوان ارزیابی کرد؟

با توجه به اینکه زیبایی و مراقبت از آن جز اولویت ها امروز جوامع قرار گرفته است می توان اینگونه ارزیابی کرد تقاضا در خرید کرم های دارویی به خصوص از نوع طبیعی و گیاهی به شدت مورد توجه قرار گرفته است .

در اصل زمانی که تقاضا افزایش می یابد افراد متخصص و ماهر در این زمینه می توانند درآمد خوبی را به دست آورند.

جمع بندی

اگر علاقمند به ساخت کرم های گیاهی هستید چه برای سلامتی و مراقبت از زیبایی خودتان و چه برای کسب درآمد با مشاورین ما در ارتباط باشید

 

سئوالات متداول در مورد آموزش ساخت کرم گیاهی