[dt_sc_fullwidth_section backgroundcolor=”” backgroundimage=”” opacity=”” parallax=”” backgroundrepeat=”” backgroundposition=”” paddingtop=”60″ paddingbottom=”” textcolor=”” disable_container=”” class=”” first] [dt_sc_h2 type=”” class=”aligncenter”]تفاهمنامه همکاری استعدادیابی مهارت[/dt_sc_h2][/dt_sc_fullwidth_section] [dt_sc_hr_invisible_small]

با استعانت از درگاه خداوند متعال این تفاهمنامه، به منظور ایجاد، گسترش، همفکری و همکاری آموزشی- پ‍‍‍ژوهشی و تسهیلگری در ارائه خدمات آموزشی به متقاضیان حقیقی و حقوقی و سایر شرکای اجتماعی مهارت آموزی و در راستای هم افزایی در استفاده از توانائی ها و امکانات طرفین، به شرح ذیل منعقد می گردد.

[dt_sc_hr_invisible_small]
[dt_sc_fullwidth_section backgroundcolor=”” backgroundimage=”” opacity=”” parallax=”” backgroundrepeat=”” backgroundposition=”” paddingtop=”60″ paddingbottom=”” textcolor=”” disable_container=”” class=”” first] [dt_sc_h2 type=”” class=”aligncenter”]ماده ۱- موضوع و اهداف[/dt_sc_h2][/dt_sc_fullwidth_section] [dt_sc_one_half first type =” type1″] [dt_sc_hr_invisible_small]

[/dt_sc_one_half] [dt_sc_one_half type =” type1″] [dt_sc_hr_invisible_small] [dt_sc_accordion_group] [dt_sc_toggle title=”1- شناسایی استعدادهای مهارتی استان آذربایجان غربی به منظور :”]
  • بهره برداری از سامانه استعدادیابی و ارزیابی

محصلان ، فارغ التصیلان، کارجویان و کارآفرینان استعدادیابی شده و براساس نیاز و علایق و تواناییهای فرد ، خدمات ارائه میشود.

[/dt_sc_toggle] [dt_sc_toggle title=”2- ایجاد بانک اطلاعاتی از نخبگان مهارتی”]
  • بهره برداری از سامانه آموزش و توانمند سازی

براساس استعدادیابی ، نیاز ، علایق و تواناییهای فرد ، دوره های آموزشی و توانمند سازی ارائه میشود تا بصورت اصولی مهارتهای لازمه را کسب نمایند

[/dt_sc_toggle] [dt_sc_toggle title=”3- برنامه ریزی جهت ارتقای مهارت، جهت دهی و حمایتهای مادی و معنوی'”]
  • بهره برداری از سامانه کارآفریی و هدایت شغلی

بر اساس سوابق و تجربیات شناسایی شده خدمات ارائه میگردد تا با بهره برداری از دانش و تجربیات موفق اجرا شده مسیر موفق تری را شروع نمایند.

[/dt_sc_toggle] [dt_sc_toggle title=”4- جهت دهی نخبگان مهارتی به سمت مسابقات ملی مهارت یا مسابقات آزاد مهارتی”]
  • بهره برداری از سامانه کاریابی و هدایت شغلی

علاقمندان به اشتغال و کسب و کار، در قالب قراردادهای کارآموزی و کارورزی، در پروژه ها و محیطهای واقعی کسب و کار مشغول بکار شده و تجربه و سابقه کار کسب نمایند.

[/dt_sc_toggle] [dt_sc_toggle title=”5- شناسایی اساتید و صاحبنظران در حوزه های مهارتی و تخصصی”]
  • بهره برداری از سامانه نمایشگاه دایمی و فروشگاه مجازی

با ایجاد نمایشگاه و فروشگاه های مجازی و واقعی و تولید محتوای خدمات ارایه شده برای محصولات تولیدی نسبت به معرفی و بازاریابی و فروش محصولات اقدام می گردد.

[/dt_sc_toggle] [dt_sc_toggle title=”6- بهره گیری از ظرفیتها در توسعه مهارتها، داوری رویداد ها، برگزاری آزمونهای مهارتی”]
  • بهره برداری از خدمات حمایتی ارگانها در توسعه فرصتهای شغلی

خیرین اجتماعی با ارائه تجرییات ارزنده در تولید و مستندسازی محتواهای خدمات و ایجاد و مدیریت صندوق های خرد محلی از فرصتهای کارآفرینی حمایت می نمایند

[/dt_sc_toggle] [/dt_sc_accordion_group] [/dt_sc_one_half]
[dt_sc_fullwidth_section backgroundcolor=”” backgroundimage=”” opacity=”” parallax=”” backgroundrepeat=”” backgroundposition=”” paddingtop=”60″ paddingbottom=”” textcolor=”” disable_container=”” class=”” first] [dt_sc_h2 type=”” class=”aligncenter”]ماده ۲ – راه کارها:[/dt_sc_h2] [dt_sc_one_half first type =” type1″]

 

این رویداد ها بصورت مجازی و در بین صاحبان ایده­های خلاقانه و ماهرانه در حوزه های شغلی و تخصصی بالای ۱۵ سال در سطح استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

رویدادهای  استعدادیابی مهارتی در دو سطح برگزار خواهد شد.

[/dt_sc_one_half] [dt_sc_one_half type =” type1″]

[/dt_sc_one_half]
[dt_sc_fullwidth_section backgroundcolor=”” backgroundimage=”” opacity=”” parallax=”” backgroundrepeat=”” backgroundposition=”” paddingtop=”60″ paddingbottom=”” textcolor=”” disable_container=”” class=”” first] [dt_sc_h2 type=”” class=”aligncenter”]مرحله نخست::[/dt_sc_h2] [dt_sc_one_half first type =” type1″]

[/dt_sc_one_half] [dt_sc_one_half type =” type1″]
    • ایجاد یک بستر مجازی جهت ثبت نام متقاضیان، بارگذاری و ارسال پروژه های مهارتی ( ۱- ۳ دقیقه ای)
    • فراخوان و اطلاع رسانی در سطح وسیع استانی جهت معرفی مسابقه و اطلاع رسانی در خصوص ساختار رویداد
    • گرد آوری و جمع بندی همه پروژه های مهارتی
    • شناسایی صاحب نظران و اساتید مجرب و متخصص
    • انتخاب داوران حرفه ای در بین صاحبنظران و اساتید مجرب، متناسب با پروژه های دریافتی
    • داوری پروژه ها و انتخاب پروژه های برتر
    • ارسال گواهی شرکت در رویداد برای همه شرکت کنندگان
    • برگزاری مراسم برای اهداء جوایز و گواهینامه به صاحبان پروژه های برتر
[/dt_sc_one_half]
[dt_sc_fullwidth_section backgroundcolor=”” backgroundimage=”” opacity=”” parallax=”” backgroundrepeat=”” backgroundposition=”” paddingtop=”60″ paddingbottom=”” textcolor=”” disable_container=”” class=”” first] [dt_sc_h2 type=”” class=”aligncenter”]مرحله دوم: [/dt_sc_h2] [dt_sc_one_half first type =” type1″] [dt_sc_hr_invisible_small][dt_sc_hr_invisible_small]
اطلاع رسانی جهت برگزاری رویداد مجدد در سطح استان در حوزه پروژه های برتر
ثبت نام و دریافت پروژه های متقاضیان
گرد آوری و جمع بندی همه پروژه های مهارتی
داوری پروژه ها و انتخاب پروژه های برتر
ارسال گواهی شرکت در رویداد برای همه شرکت کنندگان
برگزاری مراسم برای اهداء جوایز و گواهینامه به صاحبان پروژه های برتر و همکاری و مشارکت در برگزاری رویداد های استعدادیابی مهارتی
[/dt_sc_one_half] [dt_sc_one_half type =” type1″]

[/dt_sc_one_half]
[dt_sc_fullwidth_section backgroundcolor=”” backgroundimage=”” opacity=”” parallax=”” backgroundrepeat=”” backgroundposition=”” paddingtop=”60″ paddingbottom=”” textcolor=”” disable_container=”” class=”” first] [dt_sc_h2 type=”” class=”aligncenter”]ماده ۳- تعهدات طرف اول قرار داد::[/dt_sc_h2] [dt_sc_one_half first type =” type1″]

[/dt_sc_one_half] [dt_sc_one_half type =” type1″] [dt_sc_hr_invisible_small][dt_sc_hr_invisible_small]

تهیه دستور العمل و طراحی و نشر پوستر های رویداد.

اطلاع رسانی موضوع رویدادها به جوامع هدف

تأمین فضای مناسب جهت استقرار دبیرخانه و نیز برگزاری مراسمات افتتاحیه و اختتامیه

پشتیبانی مالی رویداد ها

[/dt_sc_one_half]
[dt_sc_fullwidth_section backgroundcolor=”” backgroundimage=”” opacity=”” parallax=”” backgroundrepeat=”” backgroundposition=”” paddingtop=”60″ paddingbottom=”” textcolor=”” disable_container=”” class=”” first] [dt_sc_h2 type=”” class=”aligncenter”]ماده ۴- تعهدات طرف دوم قرارداد:[/dt_sc_h2] [dt_sc_one_half first type =” type1″] [dt_sc_hr_invisible_small][dt_sc_hr_invisible_small]

 

طرف دوم تفاهمنامه می تواند در ازای خدمات سامانه­ ای، انجام امور دبیرخانه ­ای و صدور گواهینامه ­ها و تقدیرنامه ها؛ از هر یک از شرکت­ کنندگان در رویداد سطح نخست مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ ریال و از هر یک از شرکت کنندگان در رویداد سطح دو مبلغ ۸۰۰،۰۰۰ ریال دریافت نماید.

برای سایر فعالیت های مرتبط با تفاهمنامه که دارای بارمالی باشد؛ برحسب شرایط قرارداد مالی جداگانه ای تنظیم­ میگردد.

[/dt_sc_one_half] [dt_sc_one_half type =” type1″]

[/dt_sc_one_half]
[dt_sc_fullwidth_section backgroundcolor=”” backgroundimage=”” opacity=”” parallax=”” backgroundrepeat=”” backgroundposition=”” paddingtop=”60″ paddingbottom=”” textcolor=”” disable_container=”” class=”” first] [dt_sc_h2 type=”” class=”aligncenter”]ماده ۵- تعهدات مشترک:[/dt_sc_h2] [dt_sc_one_half first type =” type1″]

[/dt_sc_one_half] [dt_sc_one_half type =” type1″] [dt_sc_hr_invisible_small][dt_sc_hr_invisible_small]

همکاری در طراحی چیدمان سایت

همکاری در اطلاع رسانی رویدادها

همکاری در برگزاری مراسمات افتتاحیه و اختتامیه

همکاری در جذب اسپانسیرها و شرکای اجتماعی

همکاری در طراحی تقدیرنامه ها و گواهینامه ها

[/dt_sc_one_half]
[dt_sc_fullwidth_section backgroundcolor=”” backgroundimage=”” opacity=”” parallax=”” backgroundrepeat=”” backgroundposition=”” paddingtop=”60″ paddingbottom=”” textcolor=”” disable_container=”” class=”” first] [dt_sc_h2 type=”” class=”aligncenter”]ماده ۶- بار مالی:[/dt_sc_h2] [dt_sc_one_half first type =” type1″] [dt_sc_hr_invisible_small][dt_sc_hr_invisible_small]

 

طرف دوم تفاهمنامه می تواند در ازای خدمات سامانه­ای، انجام امور دبیرخانه­ای و صدور گواهینامه­ها و تقدیر نامه ها؛ از هر یک از شرکت­کنندگان در رویداد سطح نخست مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ ریال و از هریک از شرکت کنندگان در رویداد سطح دو مبلغ ۸۰۰،۰۰۰ ریال دریافت نماید.

برای سایر فعالیت های مرتبط با تفاهمنامه که دارای بارمالی باشد؛ برحسب شرایط قرارداد مالی جداگانه ای تنظیم­ میگردد.

[/dt_sc_one_half] [dt_sc_one_half type =” type1″]

[/dt_sc_one_half]
[dt_sc_fullwidth_section backgroundcolor=”” backgroundimage=”” opacity=”” parallax=”” backgroundrepeat=”” backgroundposition=”” paddingtop=”60″ paddingbottom=”” textcolor=”” disable_container=”” class=”” first] [dt_sc_one_half first type =” type1″] [dt_sc_h2]ماده ۷- مدت تفاهمنامه:[/dt_sc_h2]

این تفاهمنامه از تاریخ امضاء به مدت یک سال شمسی معتبر می باشد. که در صورت صلاحدید و توافق طرفین ، ضمن بازنگری در مفاد آن قابل تمدید خواهد بود.

[/dt_sc_one_half] [dt_sc_one_half type =” type1″] [dt_sc_h2]ماده ۸-  کلیات تفاهمنامه:[/dt_sc_h2]

این تفاهمنامه در ۸ ماده و ۳۶  بند در دو نسخه، در تاریخ ۰۱/۰۲/۱۴۰۲ به امضای طرفین رسیده و امید است با توکل بر خداوند منان و همفکری و همکاری متقابل، نتایح ارزشمندی برای جوامع هدف حاصل و رضایت خداوند متعال را در پی داشته باشد.

[/dt_sc_one_half]
[dt_sc_progressbar type=”progress-striped-active” color=”#8b5595″ value=”100″]•جشنواره آنلاین[/dt_sc_progressbar] [dt_sc_fullwidth_section backgroundcolor=”” backgroundimage=”http://lms.dttheme.com/wp-content/uploads/2014/08/parallax-light2.jpg” opacity=”” parallax=”yes” backgroundrepeat=”no-repeat” backgroundposition=”left top” paddingtop=”10″ paddingbottom=”60″ textcolor=”” disable_container=”” class=”” first][dt_sc_one_half first]

https://shahabir.ir/farsh/

دبیرخانه ارزیابی مهارتهای شغلی


[/dt_sc_one_half][dt_sc_one_half ]

کارگاهها و سمینارهای آموزش

https://shahabir.ir/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be/

[/dt_sc_one_half]
[dt_sc_fullwidth_section backgroundcolor=”” backgroundimage=”” opacity=”” parallax=”” backgroundrepeat=”” backgroundposition=”” paddingtop=”60″ paddingbottom=”” textcolor=”” disable_container=”” class=”” first] [/dt_sc_fullwidth_section] [dt_sc_callout_box type=”type5″ button_text=”کمیته اجرائی:” link=”https://shahabir.ir/%D9%81%D8%B1%D9%85-%D8%B1%D8%B2%D8%B1%D9%88/”]

اعضاء و شرح وظائف کمیته اجرائی:

  • کمیته­ای مشترک از نمایندگان تام­الاختیار طرفین تشکیل می­شود تا نسبت به چگونگی اجرای مفاد تفاهم­نامه، امور اجرائی و دیگر سرفصلهای همکاری که در این تفاهم­نامه به آن اشاره نشده تصمیم­­­گیری نمایند.کمیته مشترک شامل دو نفر از سوی هر طرف است که طرفین می­بایست بلافاصله پس از امضای تفاهم نامه بصورت کتبی به طرف مقابل معرفی نمایند.
[/dt_sc_callout_box] [dt_sc_fullwidth_section backgroundcolor=”” backgroundimage=”” opacity=”” parallax=”” backgroundrepeat=”” backgroundposition=”” paddingtop=”60″ paddingbottom=”” textcolor=”” disable_container=”” class=”” first] [dt_sc_h2 type=”” class=”aligncenter”]نحوه استعدادیابی، آموزش و توانمندسازی:[/dt_sc_h2][/dt_sc_fullwidth_section]

کل مطالب دوره طراحی و تولید محتوای الکترونیکی شده و بصورت ترکیبی از فایلهای word و pdf  و فایل های صوتی و فایل های مالتی مدیا و به شکل انیمیشن و فیلم در سامانه اینترنتی بارگذاری می گردد و با ارائه تقویم آموزشی از طریق سامان آموزشهای الکترونیکی هر ماه حداقل یک دوره بصورت آفلاین در اختیار علاقمندان قرار میگیرد تا بتوانند بصورت آفلاین آموزش دیده و در آزمون ارزشیابی مربوطه شرکت نمایند و در صورت عدم قبولی اولیه, در جلسه وبیناری که بصورت آنلاین برگزار میگردد در تعامل با استاد دوره، به ارائه پرسش و پاسخ بپردازند و پس از شرکت در جلسات حضوری ، کارگاهی ، کارآموزی و بازآموزی (درصورت نیاز) در آزمونهای پایان دوره مربوطه شرکت نموده و گواهی دوره را اخذ نمایند.


[dt_sc_callout_box type=”type5″ button_text=”همین الان خودت را بشناس” target=”_blank” icon=”fa-headphones” link=’https://shahabir.ir/%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86/’]

نحوه انجام کار:

  • کارکنان و کارشناسان و مشاوران و ذینفعان و اعضای محترم خانواده آنها با معرفی طرف اول نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام و کدرهگیری دریافت نموده و خواهند توانست از دوره های آموزشی و خدمات و تسهیلات قابل ارائه سامانه بهره مند گردند.
  • تخفیفات مورد توافق به هزینه های خدمات ارائه شده بر اساس تعرفه های سازمانهای متولی خواهد بود که بصورت خدمات و تسهیلات ویژه در اختیار ذینفعان قرار داده خواهد شد.
  • شرکت در آزمون تعیین سطح برای تعیین مبلغ اعتبار داخلی و نیز داشتن کارت عضویت جهت دریافت اعتبار تخصیص یافته از طریق سیستم برای هر کاربر الزامی می باشد.

[/dt_sc_callout_box]


[dt_sc_fullwidth_section backgroundcolor=”” backgroundimage=”” opacity=”” parallax=”” backgroundrepeat=”” backgroundposition=”” paddingtop=”60″ paddingbottom=”” textcolor=”” disable_container=”” class=”” first] [dt_sc_h2 type=”” class=”aligncenter”]راه اندازی نمایشگاه مجازی محصوات:[/dt_sc_h2]

با ایجاد نمایشگاه و فروشگاه های مجازی و واقعی برای محصولات تولیدی و آموزش و مشاوره در ایجاد شناسنامه و تولید محتوای خدمات ارایه شده نسبت به معرفی خدمات و بازاریابی و فروش محصولات اقدام می گردد.

طراحی ، نصب و راه اندازی وب سایت فروش محصوات ( نمایش بنرهای تبلیغاتی , اخبار و فروش محصولات (کالا و خدمات)و..)


[dt_sc_callout_box type=”type5″ button_text=”همین الان خودت را بشناس” target=”_blank” icon=”fa-headphones” link=’https://shahabir.ir/%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86/’]

نحوه انجام کار:

خدمات مربوط به سایت از طرف پیمانکار بصورت رایگان انجام خواهد پذیرفت که در قبال آن میتواند تا ۲۵ درصد بصورت رایگان از خدمات قابل ارائه طرف اول و ذیتفعان (فروشندگان) بشرح زیر استفاده نماید:

فضاهای فیزیکی و مجازی نمایشگاههایی که در راستای حمایت از طرحهای خوکفایی برگزار خواهد نمود.
سود حاصله از خدماتی که توسط ذینفعان سایت بدست خواهد آمد.

تبصره یک : جهت توانمندسازی همه ذیتفعان سایت خدمات آموزشی ( حضوری و خیر حضوری ) ارائه خواهد شد که ذی نفعان مکلف خواهند بود بطور متوسط روزانه یک ساعت در آموزش های پیشنهاد شده شرکت نمایند (ماهانه ۲۵ ساعت).

هزینه آموزش بطور متوسط برای هر نفر ساعت مبلغ ۵۰۰۰ تومان (پنج هزار تومان) برای سال اول و با افزایش ۲۰ در صد به ازای هر سال برای سالهای بعدی تعیین میگردد که از طرف کارفرما پرداخت خواهد شد. (اما در صورتیکه ذینعان از حضور در آموزشهای ارائه شده غیبت نمایند , شخصا موظف به جبران هزینه های مربوطه خواهند شد.)

تبصره چهار :  در صورت توسعه و ایجاد درآمد و جلب مشارکت حضور مددجویان در فعالیتهای سایت , بخشی از در آمد حاصله از سایت با توافق طرفین جهت حمایت از نهضت خیرین اجتماعی مصرف خواهد شد. (با تشخیص کارفرما)

[/dt_sc_callout_box]


[dt_sc_fullwidth_section backgroundcolor=”” backgroundimage=”” opacity=”” parallax=”” backgroundrepeat=”” backgroundposition=”” paddingtop=”60″ paddingbottom=”” textcolor=”” disable_container=”” class=”” first] [dt_sc_h2 type=”” class=”aligncenter”]فرایندهای اجرای دوره های آموزشی[/dt_sc_h2][/dt_sc_fullwidth_section] [dt_sc_one_half first type =” type1″]

[/dt_sc_one_half] [dt_sc_one_half type =” type1″]

مخاطبین از هر نقطه ای که به اینترنت دسترسی دارند میتوانند با عضویت در سامانه از آموزش های ارائه شده بهره مند گردند.

پس از شرکت در دوره و قبولی در آزمون و پرداخت هزینه عضویت , یک گواهی حضور در دوره بصورت الکترونیکی صادر خواهد شد.

هزینه عضویت متقاضیان عادی ۵۰۰۰ تومان و کارکنان ۲۵۰۰ تومان و دانشجویان و دانش آموزان ۲۰۰۰ تومان میباشد.

در صورتیکه فراگیر تمایل به دریافت گواهینامه از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کل کشور را داشته باشد میتواند در آزمونهای ادواری که در این خصوص تعبیه شده شرکت و در صورت قبولی در آزمون ادواری و پرداخت هزینه مربوطه , گواهینامه مورد نظر را نیز دریافت نماید.

هزینه شرکت در آزمون ادواری و صدور گواهینامه در اساس تعرفه های فنی حرفه ای میباشد.

[/dt_sc_one_half]
[dt_sc_fullwidth_section backgroundcolor=”” backgroundimage=”” opacity=”” parallax=”” backgroundrepeat=”” backgroundposition=”” paddingtop=”60″ paddingbottom=”” textcolor=”” disable_container=”” class=”” first] [dt_sc_h2 type=”” class=”aligncenter”]روش کار چنین است [/dt_sc_h2][/dt_sc_fullwidth_section] [dt_sc_one_half first type =” type1″]

[/dt_sc_one_half] [dt_sc_one_half type =” type1″]

فراگیر پس از ثبت نام در دوره برگه راهنما و username  و password  دریافت خواهد کرد. علاوه براین میتوان این اطلاعات را بر روی تلفن همراه نیز  به صورتSMS  ارائه نمود.

برای ورود به سامانه آموزش مجازی: با وارد کردن شناسه کاربری و رمز ورود به سامانه آموزش مجازی وارد می شود که حاوی تمامی دوره هایی است که در آن ثبت نام شده است.

برای ورود به دوره کافیست بر روی عنوان دوره کلیک نماید تا فهرست دوره آموزشی نمایش داده شود که حاوی مطالب زیر میباشد.

  • کلیه محتویات یک جلسه درسی (فیلم، صوت، متن، تصاویر و …. )
  • متن کل جلسه درسی جهت ذخیره سازی و یا چاپ توسط کاربر با فرمت PDF
  • آزمونی جهت ارزیابی اثربخشی دوره در بعضی جلسات
[/dt_sc_one_half]
[dt_sc_fullwidth_section backgroundcolor=”” backgroundimage=”” opacity=”” parallax=”” backgroundrepeat=”” backgroundposition=”” paddingtop=”60″ paddingbottom=”” textcolor=”” disable_container=”” class=”” first] [dt_sc_h2 type=”” class=”aligncenter”]جامعه هدف تحت پوشش طرح[/dt_sc_h2][/dt_sc_fullwidth_section] [dt_sc_one_half first type =” type1″]
  • روسا و مدیران و کارمندان دستگاههای اجرایی دولتی و غیر دولتی
  • روسا و مدیران و معاونان و اساتید و دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی
  • مدیران و معاونان و معلمان و دانش آموزان مدارس دولتی و غیر دولتی آموزش و پرورش
  • هیت امنا، اقشار تاثیر گذار و اعضای هیتهای مذهبی و انجمنها و تشکلهای مردم نهاد
  • مدیران و کارکنان و مدرسان و فراگیران فرهنگسراها و مراکز آموزشی و فرهنگی
  • اعضای هیت مدیره و کارکنان اتحادیه های صنفی و تعاونیها و بنگاههای اقتصادی
  • اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و دهیاران و منتخبین و معتمدین محلات
  • روسا و کارکنان و مربیان و کارآموزان مراکز دولتی سازمان فنی و حرفه ای
  • موسسان و مدیران و مربیان و کارآموزان آموزشگاههای آزاد فتی و حرفه ای
[/dt_sc_one_half] [dt_sc_one_half type =” type1″]

[/dt_sc_one_half]
[dt_sc_fullwidth_section backgroundcolor=”” backgroundimage=”” opacity=”” parallax=”” backgroundrepeat=”” backgroundposition=”” paddingtop=”60″ paddingbottom=”” textcolor=”” disable_container=”” class=”” first] [dt_sc_h2 type=”” class=”aligncenter”]قرارداد همکاری آموزشی[/dt_sc_h2][/dt_sc_fullwidth_section] [dt_sc_one_half first type =” type1″]

[/dt_sc_one_half] [dt_sc_one_half type =” type1″] [dt_sc_accordion_group] [dt_sc_toggle title=”موضوع قرارداد:”]
  • برگزاری دوره های آموزشی
دوره مهارتهای هفتگانه و پیشرفته ICDL دوره خلاقیت و نوآوری
دوره تولید محتوا و سواد دیجیتال و رسانه دوره مدیریت زمان ، تحول و مالی
دوره کارآفرینی و کسب و کارهای اینترنتی دوره رفتار شناسی، ارتباط موثر و فنون مذاکره
[/dt_sc_toggle] [dt_sc_toggle title=”تعداد شرکت کنندگان:”]
  • تعداد شرکت کنندگان
  • مسابقه آنلاین پرتوی از اسرار نماز ( قراعتی) (۸ ساعت) برای ۳۰۰۰ نفر
  • آشنایی با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد (۸ ساعت) ۵۰۰۰ نفر
  • تکنیکهای اصول و فنون مذاکره (۸ ساعت) ۱۰۰۰ نفر
  • کارآفرینی و خلاقیت سازمانی (۱۶ ساعت) ۱۰۰۰ نفر
[/dt_sc_toggle] [dt_sc_toggle title=”مبلغ قرارداد و هزینه دوره ها:”]
  • هزینه دوره ها بر مبنای قرارداد فی مابین و مطابق توافق خواهد بود.

تبصره : هزینه دوره ها با توافق به عمل آمده از طریق پرداخت آنلاین و یا طبق قراداد سازمانی اخذ و به حساب شماره ۰۱۰۱۷۰۹۵۲۰۰۵ بنام شرکت بیلگی سایار نزد بانک ملی شعبه مرکزی واریز خواهد شد.

هزینه هر نفر ساعت به ازای دوره های عمومی مبلغ  ۵۰۰۰۰ ریال و به ازای دوره های بهبود مدیریت ۲۵۰۰۰۰ ریال  یه ازای آموزشهای همگانی ۵۰۰۰ ریال و به ازای شرکت در مسابقه ۱۰۰۰۰ ریال میباشد.

[/dt_sc_toggle] [/dt_sc_accordion_group] [/dt_sc_one_half]

 

[dt_sc_fullwidth_section backgroundcolor=”” backgroundimage=”” opacity=”” parallax=”” backgroundrepeat=”” backgroundposition=”” paddingtop=”60″ paddingbottom=”” textcolor=”” disable_container=”” class=”” first] [/dt_sc_fullwidth_section] [dt_sc_callout_box type=”type5″ button_text=”موضوع تفاهم نامه:” link=”https://shahabir.ir/%D9%81%D8%B1%D9%85-%D8%B1%D8%B2%D8%B1%D9%88/”]

کلینیک کسب و کار (استعدادیابی ، مشاوره  ، آموزش ، توانمندسازی و حمایت از توسعه).

ارایه خدمات به تعداد ۱۰۰۰۰۰ نفر ساعت از علاقمندان جامعه هدف مدنظر طرف اول معرفی شده

از ( سازمانهای حمایتی کمیته امداد امام، بنیاد شهید و ایثارگران، بهزیستی و … ) و خدمات عمومی ( آموزش و پرورش، شهرداری، ورزش و جوانان و … )و سازمانهای مردم نهاد ( موسسات خیریه، انجمنها و سمنها و … ) و سایر نهادهای مرتبط با حوزه ( جهاد دانشگاهی، دفاتر تسهیل گری، و دیگر موسسات فعال و متولی و … ).

[/dt_sc_callout_box] [dt_sc_hr_invisible_small]