مدرک معتبر و رسمی

 

مدرک معتبر و رسمی

سریع ترین روش برای گرفتن مدرک چیه ؟|

آنچه در این مقاله میخوانید:

کدام مدرک در داخل و خارج از کشور بیشترین اعتبار را دارد؟

معتبرترین مدرک متعلق به کدام ارگان یا موسسه است؟

مدرک فنی و حرفه ای یا جهاد دانشگاهی ؟

مدرک فنی حرفه ای یا بنیاد ICDL ؟

مدرک فنی حرفه ای یا سرای محله؟

آیا مدرک فنی حرفه ای، بین المللی است؟

همونطور که میدانید ارگان ها، نهادها و موسسات زیادی هستند که ادعای صدور مدرک معتبر رو دارند؛ به طوریکه در تبلیغات این موسسات جهت جذب دانش پذیر، هنرجو و یا کارآموز بیشتر، معمولا روی آیتم مدرک معتبر، مدرک بین المللی یا مدرک فنی حرفه ای تأکید زیادی می شود. گاهی هم ادعا میکنند که به ازای خرید بسته های آموزشی مورد نظرشان میتوانید مدرک فنی حرفه ای را نیز دریافت کنید. و یا با عنوان های غلط انداز آموزش رایگان صفر تا صد حسابداری + مدرک فنی حرفه ای مخاطب را ترغیب به همراه شدن میکنند.

بنا به درخواست مکرر شما عزیزان در این مقاله می خواهیم پاسخ سوالات بالا را به صورت کامل خدمتتان توضیح دهیم. ضمنا هزینه و زمان و شرایط دریافت رو برای راحتی مخاطبین عزیز عنوان کرده ایم.

موسساتی مثل جهاد دانشگاهی، موسسات تحت نظارت آموزش و پرورش، موسسات وابسته به وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، موسسات آموزشی مستقل، آموزشگاههای آزاد فنی حرفه ای، سرای محله وابسته به شهرداری، شرکت‌های خصوصی و امثالهم.

پرطرفدارترین مدرک، مدرک icdl یا همون کامپیوتره. اگه میخوای این مدرک رو در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه بگیری روی دکمه کلیک کن

جدول بررسی اعتبار مدارک صادره در ایران

راهنمای جدول:    × اعتبار دارد     × اعتبار ندارد      × سلیقه ای عمل می شود

نوع مدرک دیپلم رسمی آموزش و پرورش استخدام سازمان های دولتی خارج از کشور جهت مهاجرت شرکتهای خصوصی ارزش ترجمه
مدرک جهاد دانشگاهی × × × × ×
مدرک کارکنان دولت × × × × ×
مدرک فنی حرفه ای × × × × ×
مدرک سرای محله × × × × ×

استعلام اعتبار آموزشگاه فنی و حرفه ای عصرنخبگان

  1. عصرنخبگان یک آموزشگاه مجاز فنی و حرفه ای است که می توانید با کلیک روی این لینک (سایت اداره کل فنی حرفه ای استان تهران) از اعتبار این موسسه مطمئن شوید.
  2. عصرنخبگان دارای نماد اعتماد الکترونیک از سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت است که می توانید از این لینک جهت مشاهده مجوز های مربوطه استفاده نمائید.
  3. آموزشگاه عصرنخبگان نماینده رسمی شرکت های همکاران سیستم، سپیدار همکاران و طرفه نگار (هلو) است.

متقاضیان دریافت مدرک فنی حرفه ای با دقت بخوانید

  1. در صورتی که می خواهید مدرک شما ارزش ترجمه داشته باشد، فقط و فقط باید مدرک فنی حرفه ای را دریافت کنید که اعتبار بین المللی دارد.
  2. دریافت گواهینامه و مدرک از آموزشگاه، برای بعضی از حرفه ها امکان پذیر است که می توانید در جدول زیر مشاهده فرمایید.
  3. هزینه پرداختی شما برای دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی، در بعضی از دوره های نام برده در جدول زیر شامل خرید بسته آموزشی نیز می شود یعنی هزینه اضافه ای پرداخت نخواهید کرد.
  4. نهایتاً تا ۲۴ساعت کاری، بعد از ثبت نام جهت دریافت کپی شناسنامه، کپی کارت ملی و یک قطعه عکس ۳*۴ به صورت حضوری یا غیرحضوری تماس خواهیم گرفت.
  5. برای دریافت مدرک بین المللی حتما باید روز آزمون که تقریباً یکماه زودتر اعلام خواهد شد، به صورت حضوری در مرکز آزمون حاضر شوید.
  6. در صورتی که توضیحات بالا کافی نبود، لطفا قبل از تماس با مجموعه، سوالات متداول را از پایین همین صفحه مطالعه فرمایید و در صورت نبود جواب مناسب، سوال خود را در دیگاه مطرح نمایید.

دانلود فیلم های بسته آموزشی از پنل سام برای ویندوز های ۱۰، ۱۱، ۸ و گاها ۷ (۳۲ بیتی ورژن build 7601) امکان پذیر است.

* ثبت نام در آموزشگاه عصرنخبگان به منزله ی پذیرفتن قرارداد کارآموزی است.

مدرک ICDL
مدرک فتوشاپ
مدرک ایندیزاین
مدرک ایلاستریتور
مدرک کورل
مدرک وردپرس
Web Design Html & Css
مدرک تحلیل گر بورس
مدرک معامله گر بورس
مدرک تحلیل گر بازارهای بین المللی
استخراج ارزهای دیجیتال
مدرک اتوکد
مدرک تری دی مکس
مدرک راهنمای عمومی گردشگری
مدرک راهنمای موزه
مدرک راهنمای گردشگری فرهنگی
مدرک راهنمای محلی
مدرک راهنمای طبیعت گردی
مدرک راهنمای گردشگری سلامت
مدرک بازاریابی دیجیتال

نمونه مدرک فنی حرفه ای

مدرک icdl فنی حرفه ای

نمونه مدرک آموزشگاهی

نمونه مدرک icdl

کدام مدرک دارای ارزش ترجمه است و می توان جهت مهاجرت از آن استفاده کرد؟

بعضی از برندهای موجود در کشور نیز به دلیل داشتن سابقه زیاد در امر آموزش و به قول معروف با جاانداختن برند خود، الزامی در رعایت قوانین لازم نداشته و اقدام به صدور گواهینامه خود می نمایند. برندهایی که به دلیل اخذ مجوز آموزش در سالهای دور و نبود قوانین جامع و کارشناسی شده جهت اخذ مجوزهای لازم، ازعناوینی همانند “تهران” و یا “ایران” و یا “مرکزی” در نام موسسه خود استفاده نموده اند و اغلب مردم متاسفانه فریب نام موسسات را خورده و اقدام به ثبت نام می نمایند و در پایان مدرکی را دریافت می نمایند که نهایتاً برخی از شرکتهای دولتی و شرکتهای خصوصی در داخل کشور پذیرای آن هستند و هیچ اعتباری در خارج از کشور ندارد.

معتبرترین آموزشگاه های کشور جهت دریافت مدرک معتبر

در بررسی به عمل آمده مشخص شده است در بین این موسسات و مراکز آموزشی، آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای وابسته به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، واحدهای قابل اعتمادتری هستند.
آموزشگاه فنی حرفه ای مجری آموزش مهارت ها مطابق با استانداردهای سازمان فنی و حرفه ای بوده و موظف می باشند کارآموزان خود را جهت اخذ مدرک معتبر به سازمان فنی و حرفه ای معرفی نمایند و کارآموزان پس از شرکت در آزمون های سازمان فنی حرفه ای، مدرک خود را به صورت آنلاین و با قابلیت رهگیری دریافت می نمایند.

مدرک فنی حرفه ای چه مزایایی دارد؟

• قابل ارائه به شرکتهای دولتی و خصوصی جهت استخدام
• ارائه مدرک فنی حرفه ای جهت دریافت وام خوداشتغالی (کمیته امداد، بانکها و موسسات مالی اعتباری)
• دارای ارزش ترجمه جهت مهاجرت و اخذ اقامت در سایر کشورها
• ارائه به مدارس بزرگسال جهت گذراندن دروس مهارتی و اخذ دیپلم کاردانش (آموزش وپرورش)

چطوری می تونیم یه مدرک معتبر بگیریم؟

شما می توانید با انتخاب یک دوره مهارتی مناسب با نیاز بازار کار و یا براساس علایق شخصی در هر یک از آموزشگاه های فنی حرفه ای استان تهران که بخواهید ثبت نام کنید و پس از اتمام دوره آموزشی خود توسط آن واحد آموزشی جهت شرکت در آزمون های سازمان معرفی شوید.
در مرحله اول آزمون فنی حرفه ای، کارآموز می بایست درآزمون تستی معروف به آزمون آنلاین فنی حرفه ای نمره بالای ۵۰ از ۱۰۰ را کسب نموده و سپس طبق زمان بندی اعلامی از سوی مرکز آزمون فنی حرفه ای جهت شرکت در آزمون عملی اقدام نماید و در نهایت با کسب نمره بالای ۷۰ موفق به دریافت گواهینامه بین المللی سازمان فنی حرفه ای شود.

 

سوالات متداول جهت اخذ مدرک فنی و حرفه ای یا بین المللی:

آیا می توانیم بدون کلاس مدرک فنی حرفه ای بگیریم؟

بله، فقط کافیست یکی از مدارک موجود در همین صفحه را براساس مهارتهای خود انتخاب نمایید و متناسب با نیازتان برای دریافت مدرک سازمان و یا آموزشگاه ثبت نام کنید. ضمنا در صورتی که به مهارت مورد نیازتان تسلط ندارید، می توانید از فیلم های آموزشی و یا از طریق منو آموزش رایگان در سایت عصرنخبگان فیلم های آموزشی رایگان را دنبال کرده و با تمرین و تکرار به تسلط مورد نظرتان دست یابید.

رشته هایی که می توانیم در آن مدرک فنی حرفه ای دریافت کنیم، کدام اند؟
اعتبار مدرک فنی حرفه ای چقدره؟ آیا به درد مهاجرت میخوره؟
از کجا می تونم مدرک فنی حرفه ای رو استعلام بگیرم