تزیین

مشاوره فروش و توسعه

ایجاد غرفه برای فروش: هر تولید کننده در اپلیکیشن و وب سایت یک غرفه خواهد داشت تا مانند یک غرفه ی فیزیکی مشتریان به تمامی محصولات او در یک مکان مشخص دسترسی داشته باشند.

کسب بازخورد از نظرات خریداران: امکان ثبت نظر توسط خریداران نیز گنجانده شده است تا هم خریداران و هم تولید کنندگان از نظرات بازخورد لازم را کسب کنند.ارائه ی خدمات گرافیکی همچون تدوین فیلم معرفی محصول ، عکاسی از محصول و …: که این خدمات باعث صرفه جویی در هزینه و زمان تولید کننده می شود و همین طور با حرفه ای تر کردن پروسه ی فروش ، میزان محصولات فروشی تولید کننده را افزایش می دهد.

طراحی و چاپ بسته بندی شیک برای محصولات: بسته بندی یکی از حیاتی ترین المان های تولید یک محصول است که به قطع می توان گفت در کشور ما کوتاهی های بسیاری در این زمینه شده است و اغلب تولید کنندگان با توجه به این عقبه ی دلسرد کننده ، محصولاتی با بسته بندی های بی کیفیت ارائه می دهند. این استارتاپ اما با تکیه بر توان طراحان زبده نقطه ی عطفی در طراحی بسته بندی و ارائه ی محصولات شیک به دست مشتریان خواهد شد.

ارائه ی محصولات نوین برای ساخت و فروش برای کسانی که ایده و محصولی ندارند: هسته ی اصلی این استارتاپ اتاق فکری خواهد بود که متشکل از افراد خلاق و عاشق تولید است. یکی از برنامه های فوق العاده پر پتانسیل و جذاب برای این استارتاپ ارائه ی یک دایرکتوری و فهرست از محصولاتی که به سادگی قابل تولید هستند و می توان با فروش آن ها به درآمد مطلوبی رسید، است.

رویداد ها و کارگاه های افزایش فروش و موفقیت در تولید: این رویدادها با هدف ارتقای شخصیت فردی و کاری تولید کنندگان صورت می گیرد که نتیجه ی آن فروش بیشتر و افزایش کیفیت زندگی است.

دسترسی به بازارهای عمده: از طریق این استارتاپ تولید کنندگان به بازارهای عمده دسترسی راحت تری دارند، و گروه ها یا ارگان هایی که نیازمند خرید عمده ی محصولات هستند به راحتی می توانند از طریق اپ یا وب سایت اقدام به خرید کنند.

امکان تحلیل فروش ها توسط نمودارها: اطلاعات فروش محصولات روی نمودار و با اعداد و ارقام در اختیار تولید کننده قرار خواهد گرفت تا با بهره گیری از این اطلاعات کاستی های کسب و کار خویش را رفع نموده و نقاط مثبت را تقویت کند.

این یکی از از گام های اساسی در افزایش فروش است.دسترسی به بازارهای صادراتی: در کنار فتح بازارهای داخلی ، در نظر داریم که تولید کنندگان را از بازارهای خارجی بی نصیب نگذاریم و برنامه ی مفصلی برای ارائه محصولات به خارج از مرزها داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *