واژه ICDL شکل کوتاه شده ی International Computer Driving Licence به معنای دوره بین المللی کاربری کامپیوتر است که توسط آن مهارتهای کامپیوتری کاربران تائید می شود.دوره آموزشی ICDL چهار هدف اصلی را دنبال می کند که عبارت است از: ارتقای سطح توانائی افراد در آی تی ارتقای سطح کارائی در شرکتها وموسسات ایجاد توانائی کارفرمایان در سرمایه گذاری در بخش آی تی تضمین استفاده بهینه از حداکثر توانائی کارمندان در محیط کار.
<h۳>مهارت های هفتگانه۲ ۲ICDL۲ شامل موارد زیر است :</h۳>

(IT)۲آشنائی با مفاهیم پایه و اساسی فناوری اطلاعات-IT

(Windows )۲آشنائی با شیوه استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایلها-۲Windows

(Word)۲شیوه به کارگیری نرم افزار واژه پرداز-۲Word

(Excel)۲شیوه کار با صفحه گسترده-۲Excel

(Access)۲شیوه استفاده از نرم افزار پایگاه داده ها-۲Access

(Powerpoint)۲شیوه کار با نرم افزار ارائه مطلب-۲PowerPoint

(Internet)۲اطلاعات و ارتباطات-۲Internet

—————-

گواهینامه آموزش مجازی شرکت(?c=۸۵۵&u=۱)


<h۲>توضیحات</h۲>

امروزه یکی از امتیازات مثبت در استخدام های اداری افراد داشتن مدرک مهارت های هفتگانه ICDL می باشد . آموزش حضوری این دوره و قبولی در آزمون ها و گرفتن مدرک آن زمان و هزینه زیادی را از هنرجو می گیرد . بر این اساس تیم آموزشی راحت بیاموز با توجه به تجربه چندین ساله خود یک دوره تمام ویدیویی به صورت کاملا جامع از آموزش این دوره را آماده کرده است. که شما عزیزان می توانید در زمانی کوتاه و با صرف هزینه ای بسیار مناسب به نتیجه مطلوب برسید. در طول مشاهده فیلمها با مدرسین با تجربه این دوره (آموزش ICDL) در ارتباط بوده و آنها شما را برای آزمون های تئوری و عملی این دوره آماده می کنند .

محتوای این دوره شامل هفت مهارت مبانی و مفاهیم پایه کامپیوتر – ویندوز – شبکه و اینترنت – ورد – اکسل – پاور پوینت و اکسس می باشد. که هریک از این مهارت ها به شکل جامع توسط مدرسین با تجربه راحت بیاموز آموزش داده شده است.

از قسمت زیر می توانید به شکل جداگانه وارد هریک از مهارت ها شده توضیحات و سرفصل کامل آنها را مطالعه کرده و فیلم های آموزشی آن را دریافت کنید . برای آموزش دیگر نرم افزارهای اداری به دسته کاربر نرم افزار بروید.

پس از استفاده این دوره آموزشی (آموزش ICDL)، ما را از نظرات خود راجع به این دوره در قسمت نظرات بهره مند۲کنید.

Course Reviews

نامعلوم

ratings
  • 5 stars0
  • 4 stars0
  • 3 stars0
  • 2 stars0
  • 1 stars0

No Reviews found for this course.

شرکت در دوره
  • تومان2,070,000
  • UNLIMITED ACCESS
  • گواهی پایان دوره

اساتید

16 دانشجو ثبت نام کرد

Search Courses