رایان که یک خبره در تعدیل نیرو شرکت هاست، درست در زمانی که در مرز رسیدن به رکورد ۱۰ میلیون مایل پرواز می باشد و درست بعد از اینکه زن رویاهایش را در یک سفر ملاقات می کند، زندگی اش مورد تهدید قرار می گیرد…
میان زمین و آسمان ، نام فیلمی کمدی و خانوادگی محصول سال ۲۰۰۹ به کارگردانی جیسون رایتمن میباشد. درباره مردی به نام «رایان بینگهام» است که شغل او ابلاغ خبر تعدیل نیروهای کارخانه هایی است که مدیران آن ها توانایی اخراج آن ها را ندارند. او با دختری آشنا می شود که رقیب شغلی او است و روش متفاوتی دارد.
جورج کلونی در فیلم Up in the Air پا در هوا در قالب ریان بینگهام ظاهر می شود. بینگهام متخصص در ابلاغِ خبر اخراج به کارمندان اخراجی است او هیچ دفتر کار مشخصی ندارد زیرا مدام در حال سفر کردن از این ایالت به آن ایالت است. بینگهام در حین یکی از مسافرت های هوایی اش موقعی که مسافر بغل دستی از وی می پرسد که اهل کجاست؟پاسخ می دهد:«همین جا.»ریان بینگهام کار خود را دوست دارد. او خودش را یک آدم مفید و حرفه ای تلقی می کند. بینگهام برای زندگی جاده ای خودش فلسفه ای دارد. او از زمین گیر شدن بدش می آید و دوست ندارد که در هیچ رابطه ی انسانی تعهد زدایی درگیر شود؛ هر چند که در شهر اوماها آپارتمانی برای خودش دارد. او در جایی از فیلم می گوید:« سال گذشته 322روز را در سفر و 43روز افتضاح را در خانه سپری کردم.»اما ورود دو زن به زندگی بینگهام، باعث می شود که امنیت شغلی و احساسی وی در مخاطره قرار بگیرد . بینگها م حالا با یک مشکل جدی روبرو است:مدیران شرکت به این فکر افتاده اند که از طریق اینترنت و چت شبکه ای خبرهای اخراج را به کارمندان خود ابلاغ کنند . بینگهام تلاش می کند تا با این تهدید بالقوه مقابله کندجهت دانلود فیلم Up in the Air 2009 (پا در هوا) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی به پایین این صفحه مراجعه فرمایید.صرف پرداختن به موضوعی و نادیده گرفتن این واقعیت که ، در کل ، من مشاهده کردم که تماشای فیلم در حال تلاش است (البته به خودی خود کافی است که امتیاز ضعیفی را تضمین کند) ، Up in the Air کار نمی کند: این یک کار بی ادبانه و متناقض است. .
شخصیت کلونی در همان ابتدا تیز و جذاب قرار گرفته است ، ایده های او با توجه به جهانی که ما او را درگیر می کنیم مناسب است. با این وجود ، از نظر دو ایدئولوژی دوئلی خود (به طور بیگانگی در مقابل اتصال) ، به تناقض عادی و صریح می رسد ، فرش ضرب المثل را از زیر پای شخصیت اصلی خود بیرون می کشد ، کلونی – به دروغ – ازدواج خواهرش را تأیید می کند و به مردی تبدیل می شود که آرزو می کند آنچه را که دوست دارد قبلا با چنین اعتقادی اجتناب کرده بود. در نهایت ، این به دلیل محتوا ، بلکه به نحوه برخورد ریتمن با این مطالب برمی گردد. بسیاری از فیلم های بزرگ ارتباط انسانی را بسیار ارزشمند می دانند ، اما Up in the Air باعث نمی شود قوس شخصیت اصلی آن یا نتیجه گیری اشتباه آن را بخرم.
رایان بینگهام (کلونی) با نامزد خواهرش جیم صحبت می کند با بازی دنی مک براید ، و به طور موثر او را متقاعد می کند که با وجود تردیدهای جیم (و قانع کننده) جیم ، با جولی ازدواج کند. این صحنه ، همانطور که ریتمن قصد داشت ، نشان دهنده نوعی بلوغ در بینگهام نیست – این خود تناقض است. صحنه پس از پا در هوا به تعصب فیلم خیانت می کند و از نظر احساسی از ما نشانه می گیرد. آهنگ شیرین معاصر و موسیقی و بوسه و آرایش عاشقانه بین زن و شوهر آینده برای ایجاد این ازدواج از نظر متن فیلم معتبر است: این یک تأیید ضروری عشق واقعی است. ریتمن این صحنه را گرم و شیرین بازی می کند. واقعاً ، این رضایت از وضع موجود فرهنگی است که با آنچه تاکنون فیلم درباره ازدواج و روابط ارائه کرده است و همچنین با شخصیت بینگام که ما او را درک کرده ایم ، مغایرت دارد. پا در هوا می گوید ، ازدواج “بزرگسالانه” و واقعی است ، برخلاف فلسفه کلونی ، که به جای اینکه به هر روشی ماهوی برخورد کند ، ad hominem را “کودکانه” رد می کند. همکار جوان او ناتالی (آنا کندریک) می گوید: بینگهام باید “بزرگ شود”. پرونده بسته شد.
بنابراین ، تصاویر متناقضی به ما ارائه می شود: تصویب بینگام (و فیلم) در تأیید ازدواج خواهرش ؛ و روابط به طور کلی گذرا و مغایر با منافع شخصی است (الکس ، خواهر بینگهام ، ناتالی: همه در روابط ناموفق یا ناخوشایند هستند). اما کاری انجام نمی شود که یا تنش بین اینها آشتی یابد یا معنایی از آنها ایجاد شود. آنها به رغم انحصار متقابل ، به راحتی در کنار یکدیگر وجود دارند. بعلاوه ، ما نمی توانیم بفهمیم که چرا بینگام اردوها را تغییر مکان می دهد. حرکت ناگهانی وی از انزوا طلبی خودآگاه ، پست مدرن به تابلوی رمانتیک ، بیش از آنکه ارگانیک باشد ، عجیب و اجباری است. این ممکن بود در صورت وجود شیمی واقعی بین کلونی و فارمیگا برطرف شود. یک پیرمرد پنجاه ساله به راحتی و در روش اصلی زندگی خود را تغییر نمی دهد ، به خصوص وقتی که او در سبک زندگی / کار خود مانند بینگام جا افتاده است. علاقه کلونی به الکس (فارمیگا) کافی نیست که قانع کننده باشد. چگونه ممکن است او حاضر باشد همه چیز را در ابتدای چند شب گرم و برخی از متن های زیبا تغییر دهد؟ (آرموند وایت در بحث در مورد پا در هوا به یک نقص مهم دیگر در فیلم Up in the Air اشاره می کند: “… پا در هوا بدبخت به نظر می رسد. عدم رابطه عاطفی بین بازیگران با نور ضعیف و زوایای بد هر یک شروع می شود.”) فیلم به سادگی یک امر خودسرانه است قضاوت ارزشی را بدون حمایت کافی از متن انجام دهید: ازدواج و روابط ذاتی ، معنادارتر و مهمتر از شغل شخص هستند. ظاهراً ، از نظر ریتمن ، این یک واقعیت بدیهی است و نیازی به هیچ توضیح قانع کننده ای ندارد.
پا در هوا نشان می دهد که بینگهام ، در آسان ترین معنی کلمه ، “تا پایان فیلم” بالغ شده است. او فلسفه “کوله پشتی خالی” خود را رد کرده است ، اما متاسفانه نمی تواند زنی را که می خواهد داشته باشد. در پایان مونولوگ های کارمندان فاقد وظیفه گفته می شود که تأثیر آن این است: “در پایان ، این خانواده من هستند – همسر و فرزندانم – بیشتر از همه برای من مهم هستند.” Up in the Air به جای پیچیده بودن ، به راحتی گیج می شود. دو بازی اول فیلم برای نشان دادن (1) چگونگی روابط مسئله ای و ازدواج و (2) چقدر فلسفه بینگام شفاف و باور پذیر است صرف می شود. به روشی که فیلم ازدواج خواهرش را ارائه می دهد (و با خطوطی مانند موارد فوق) ، Up in the Air نشان داده شده است که نهادی را تأیید می کند که همزمان نشان می دهد غیرفعال است. کلمات آخر کلونی نشان می دهد که او برای طولانی مدت تنها است و برای همیشه “محکوم به هوا” است. اما ، اگر کارمند ناشناس-فسخ شده و همچنین خواهر خود بینگهام و دنی مک براید می توانند یک ازدواج / رابطه معنادار “خوب” داشته باشند ، چرا بینگام نمی تواند؟ جمع نمی شود جالب اینجاست که فیلم با رضایت بیشتر او از نتیجه گیری از او شروع می شود. با این حال ، به طرز حیرت انگیزی ، ایدئولوژی جدید (که باعث می شود او کمتر خوشحال شود) همان ایده ای است که فیلم تأیید می کند و سبک زندگی از خودبیگانگی (شیوه ای که اگر او را خوشحال نمی کند ، حداقل منجر به رضایت او می شود – شاید بهترین کاری که می توان برای هرکسی انجام داد) به عنوان کودکانه کنار گذاشته می شود.
ممکن است یک فیلم بهتر با اندیشه ای بین میل به اتصال و عدم امکان ارتباط واقعی و پایدار در جامعه کالای پست مدرن (جامعه ای که کلونی در آن بسیار م himselfثر خود را تحریک کرده و که او با کار خود به یک آرم تا حدودی ترسناک ، اما بسیار واقعی تبدیل شده است). درعوض ، بالا آمدن در هوا به سادگی نشانه تمایل گفته شده است. از آنجا که Up in the Air بسیار کورکورانه نسبت به مسئله-مسئله رابطه دارد و در محتوای اصلی آن ترسیم می شود ، بنابراین حتی از نظر ایدئولوژیک نیز اطمینان حاصل نمی کند ، زیرا با تأیید آنچه که در همان زمان نادرست نشان می دهد- و مجبور ساختن قهرمان داستان نیز چنین کاری می کند – بیننده از تئاتر گیج می شود تا اینکه ملایم شود. فیلم هایی وجود دارند که به طور متقاعدکننده و سرگرم کننده ای به اهمیت عشق خانوادگی و عاشقانه می پردازند (از همین امسال ، هم Away We Go و هم افراد خنده دار) ، اما Up in the Air یکی از آنها نیست.
جهت دانلود فیلم Up in the Air 2009 (پا در هوا) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی به پایین این صفحه مراجعه فرمایید.
بر اساس رمان والتر کرن ، جورج کلونی در نقش کارشناس کوچک سازی شرکت رایان بینگهام بازی می کند ، که برای کمک به انتقال کارمندان بلند مدت به خط بیکاری در سراسر کشور استخدام شده است. با جدی گرفتن کارش و دوست داشتن 290 روز دوری از خانه – تنها مشکل این 70 روز خانه در آپارتمان خالی او است – وقتی یک جوان تازه کار در شرکت تهدید می کند که شرکت را به زمین بیاندازد دنیای او وارونه می شود از طریق اینترنت مردم را اخراج کنید. نه برای تغییر در زندگی خود ، و نه فرصتی برای رسیدن به هدف زندگی خود را از مایل کامل هواپیمایی به پایان برسد ، (“بگذارید فقط بگویید من یک شماره دارم و من هنوز آن را نزده”) ، او برای اثبات مأموریت می رود شغل او چقدر شخصی است و یک دیدار رو در رو می تواند کلیدی باشد برای صحبت کردن با یک شخص ناپایدار از نظر عاطفی و واقعاً انجام یک قربانی در یک لحظه وحشتناک دیگر از زندگی او. در طول راه ، او و دانش آموختگان اخیر دانشگاه ، که رئیس به دلیل کاهش ایده های خود در تغییر بازی ، بودجه را دوست دارد ، ناتالی ، با بازی آنا کندریک ، هر دو می دانند که چه چیزی در زندگی آنها کم بوده است و چگونه می توان به افراد بهتری تبدیل شد ، گشودن به عشق ، دلشکستگی و نیاز به بزرگ شدن.
کلونی بیهگهام تاجر تنهایی است که تنها روابط وی از جلسات تصادفی با زنان جذاب در چندین فرودگاه که در آنها رفت و آمد می کند وجود دارد. کیف پول پلاستیکی او به حیات او تبدیل شده است – کارت های اعتباری شرکت های هواپیمایی که مسافت پیموده شده او را جمع می کنند ، کارت های وضعیت هتل که اجازه می دهد مسافران ناراضی را برش دهد و مستقیم به جلو برود ، و کلیدهای متعدد اتاق که به نظر می رسد هرگز به بیرون پرتاب نمی شوند و باعث او می شود همیشه قبل از باز کردن درب مجموعه هتل خود ، بیش از یک مورد استفاده کنید. او سالها به عنوان برادری که از خانواده اش جدا شده است اما نمی توان برای او چیزی حساب کرد ، او فکر می کند که آیا باید ، یا واقعاً می خواهد در عروسی خواهرش شرکت کند – دختر کوچک خانواده و کسی که بعد از آن باید با او درگیر می شد درگذشت پدرشان یک سری از حوادث گرفتگی سبک برای او با تماس تلفنی خواهر دیگرش و درخواست گرفتن برش مقوایی از این زوج خوشبخت (ملانی لینکی و دنی مک براید) در نقشی شروع می شود که ممکن است در واقع نوعی تفاوت برای یک پسر باشد که معمولاً توسط کاف پرواز می کند) و از آن در مقابل مکانهای مشهوری که برای کار به آنجا سفر می کند “مانند آن فیلم gnome فرانسوی” عکاسی کنید – من مرجع آملی را دوست دارم. پس از آن تهدید به بیرون آمدن از هوا ، خانه اش برای دهه ها ، به منظور رها کردن بیش از حد افراد با کارآیی بیشتر ، تهدید می شود. چالش استفاده از ناتالی در برنامه بعدی مشاغل خود برای اثبات اینکه چرا سیستم جدید کار نمی کند به او ثابت شود. و اضافه شدن علاقه مندی به الکس ورا فارمیگا ، زنی که خودش را برای او توصیف می کند با “فقط من را مثل واژن فکر کن” – یکی از خطوط عالی.
موارد زیادی وجود دارد ظرافت و بافتن پیچیده خطوط داستان در طول داستان ، جزئیات و سکانس هایی که باید تازه دیده شوند تا از مزایای کامل فیلم بهره مند شوند. چیزی که در ابتدا ممکن است فکر کنید یک کمدی شوخ طبعی است در مورد یک احمق پسر بچه ای که نه تنها فکر می کند از همه بهتر است ، بلکه در واقع این است که یا خطای راه خود را پیدا می کند یا یک یا دو پایه را پایین می اندازد ، در نهایت تبدیل به یک داستان می شود پر از قلب و احساسات داستان موفقیت واقعی فیلم ، بازی وحی از کلونی است که واقعاً این را از پارک بیرون می کشد. او همیشه کاریزما و ریزه کاری ها را نشان می داد تا با اعتماد به نفس و موفقیت بازی کند ، اما در اینجا اجازه داده می شود تا ناامیدی فروخورده ای را که همراه با تنهایی منزوی است ، ابراز کند ، علاقه ای که فرد می تواند برای کاری که وحشتناک به نظر می رسد داشته باشد ، اما وقتی درمان شود با دقت ، کاری جدی برای پذیرش است ، و ترحم به انسانیت در کل ، به اندازه ای نرم کننده که می فهمد در اطراف او افرادی هستند که علاوه بر غریبه های اخراج شده خود ، به کمک احتیاج دارند ، کمکی که فقط او می تواند فراهم کند. تکاملی که او انجام داد بسیار شگفت انگیز است و من به کرن ، ریتمن و کلونی اعتبار می دهم که آنها را با لطف و خنده بیرون کشیدند.
هر بازیگر فراموش نشدنی است – حتی قسمتهای کوچکی مانند Zach Galifianakis و به خصوص J.K. سیمونز به عنوان دو کارمند شرکتی که مشاغل آنها حذف شده است. جیسون بیتمن به عنوان رئیس خود راضی کلونی خنده دار است و کاملاً مجسم کننده رفتارهای غیراخلاقی بدون هیچ گونه عوضی است که در “توسعه دستگیر شده” مشهور شد. Farmiga زرق و برق دار و با کفایت است که قادر است با کلونی در جدا شدن و قدرت تشنه پرواز نیم ساعت یا بیشتر با سبک پرواز پا به پا کند. اگر جورج شخصیت را از نو ابداع کند ، ناتالی ساده لوح کندریک استادانه است. این دختر در کلاس خود عالی بود ، هر کجا که قلبش می خواست در زمینه کاری خود شغل پیدا کند ، اما به این شرکت متخصص در اخراج افراد بسنده کرد تا دست واقعی کارگر را کثیف نکند. جوان و گیج درمورد زندگی در دنیای بزرگ بزرگسالی – طرحی را برای ازدواج و فرزندان تنظیم می کند که گویی ساعت های مشخصی را در یک ساعت تنظیم می کند – چشمان او به صمیمیت و شکنندگی باز می شود که با آن تنها می تواند تحت تأثیر وضعیت روانی فرد قرار گیرد. کلمات وقتی همه آنها را کنار هم قرار می دهید ، Up in the Air در بسیاری از سطوح طنین انداز می شود. شایسته هرگونه ستایش و تمجیدی است که به آن اعطا می شود. در هر ثانیه از راه خنده دار و خنده دار ، هنوز ترس ندارد که در لحظات تاریک زندگی گود بکشید و با آنها با احترام و ربط رفتار کنید ، به مکان هایی بروید که فکر نمی کنید روده هایتان را داشته باشد. واقعاً نمی توانید درمورد فیلم خیلی حرف بزنید ، مطمئناً ده فیلم برتر سال است. ریتمن ثابت کرد نیرویی است که می تواند با او حساب کند و کلونی که با افزایش سن همچنان بهتر می شود.
جهت دانلود فیلم Up in the Air 2009 (پا در هوا) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی به پایین این صفحه مراجعه فرمایید.
کاش این را پشت سر هم با «مخبر» می دیدم
هر دو نمونه خوبی از آنچه به نظر من پدیده جدیدی در روایت فیلم است. نه، دقیقاً جدید نیست. بلکه تکنیک ها به حدی رسیده اند که مردم دیگر متوجه آنها نمی شوند. و این همان چیزی است که شما می خواهید.
موضوع نقل مبهم است. ما همیشه این را داشته ایم، حتی با کارت های فیلم صامت. برای 75 سال یا بیشتر (با کین شروع کنیم)، ما مفهوم لغزشی از روایت داستانگو، روایت «صدابر» قهرمان داستان و روایت درونی یک شخصیت به شخصیت دیگر را داشتیم. این دومی در بسیاری از فیلم های علمی تخیلی بد آشکار است، جایی که استاد با حوصله برخی از پویایی های کلیدی داستان را توضیح می دهد. ما می پذیریم که اینها می توانند با هم ترکیب شوند – برای چندین دهه.
اما اکنون روندی داریم که در آن دوست داریم دیدگاه های روایی گسسته و صریح داشته باشیم، زیرا دوست داریم با چیزی بازی کنیم که یکی می داند که دیگری نمی داند. و اینکه چگونه یکی می تواند دیگری را حاشیه نویسی کند. بنابراین، ما فیلمهایی مانند «مخبر» داریم، که قلاب کلیدی آن در بافتن ابهامات میان این پلتفرمها است.
در اینجا در «بالا» ترکیب پیچیدهتر و ظریفتری است. اول از همه، به جای اینکه بر اساس تقابل بزرگ بین پسر بزرگ و کوچک ساخته شود، روی تضاد بین تنهایی مستقل و خطر از دست دادن خود در دیگری حرکت می کند.
این در مورد عشق است، مدرن است به این معنا که تنش را به درون ساختار روایت منتقل می کند و به خوبی تنظیم می شود، زیرا کلونی می داند که دارد چه می کند.
ما راوی روی صفحه، شخصیت کلونی، بینگهام، داریم که بیشتر از شخصیت می داند. او برای یک تازه کار روایت می کند. او همچنین به عنوان یک زنده روایت می کند و باعث ایجاد تغییر در شخصیت های دیگر می شود. ما آن شخصیت ها را به عنوان راویانی با حسن نیت می شنویم. ما بینگهام را به آنها، خودش، شاگردش و احتمال عاشقانهای که پیدا کرده میشنویم. همه چیز در مورد داستان، هر یک، و در مورد ناهماهنگی ها و همپوشانی های بین آنهاست.
قدرت از برخی چیزهای بزرگ و کوچک ناشی می شود.
دستگاه بزرگ واضح است. تای استاندارد در فیلم Up in the Air ها داشتن یک «فیلم» درونی از نوعی است که به ما اجازه می دهد به عنوان شرکت کننده وارد شویم. در اینجا این یک کنفرانس ویدئویی از راه دور برای یکی از رشته های روایت است که به ما امکان می دهد فقط به آن یکی بپیوندیم.
دستگاه روایی «کوچک» به شدت در فیلم Up in the Air نقش آفرینی می کند، اما مکانیسم آن تا حدودی پنهان است. الگوی مورد انتظار ما الگوی عاشقانه استاندارد است: عشق پیدا می شود، گم می شود و دوباره به دست می آید. این شکسته است: مرد ما چیزی به تمامیت نمیرسد. او به جهنمی برمی گردد که هم او و هم ما می دانیم که تنهایی است. دختر شاگردی که در مورد عشق می آموزد؟ زندگی او توسط یک خودکشی که او را تحت الشعاع قرار می دهد، ویران می شود، ناشی از مدیریت نادرست روایت های نادرست. تاثیر دستگاه تاشو ویدئو کنفرانس؟ بهعنوان بیاثر کنار گذاشته شد.
همه اینها به کشف ما تبدیل میشود که بینگهام خود یک روایت، یک حواسپرتی، و یک ساختگی به معنای رمانتیک است. این کاملاً غیرمعمول است زیرا راویان بسیار زیادی وجود دارد، آنقدر جعل کننده وجود دارد که ما متوجه قدرت این یکی نشدیم، علاقه عشق بینگهام با بازی ورا فارمیگا. قدرت او مطلق است و همه چیز را می شکند. اگر به از دست دادن شغل، خودکشی و ناامیدی در عشق حساس هستید، این می تواند یک فیلم افسرده کننده باشد. اما برای این طراحی شده است که امتیاز روایت را به شما بدهد، بنابراین به عنوان “هوشمند” ارزیابی می شود.
طرح درونی روایت خودش است. دو عاشق جوان در حال ازدواج هستند. یکی از بدو تولد به هم مربوط می شود، دیگری به واسطه فروشنده مصنوعی بودن. بینگهام به آنها خوشبختی می دهد که نمی تواند داشته باشد، که باید خودش را انکار کند. (اشاراتی وجود دارد که مشکلات با پدر و مادرش علت آن است.) او در پایان به معنای واقعی کلمه شادی خود را با توجه به اعتباراتی که در تلاش های خود جمع کرده است به آنها می بخشد. این جایگزینی برای شادی ساختگی خودشان (به شکل ماه عسل جعلی).
ارزیابی تد — 3 از 3: ارزش تماشا را دارد.
جهت دانلود فیلم Up in the Air 2009 (پا در هوا) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی به پایین این صفحه مراجعه فرمایید.
دیدن شخصیتی که جورج کلونی در Up In The Air بازی می کند، من را به یاد جورج پپارد در The Carpetbaggers می اندازد. اگر به خاطر داشته باشید جوناس کورد با هواپیمای شخصی خود در سراسر آفرینش پرواز می کرد و بر بسیاری از شرکت های خود نظارت می کرد. درست مانند کلونی در اینجا، پپارد در مورد حل و فصل مشکلات عمیقی داشت، حتی اگر برخلاف کلونی قبلاً ازدواج کرده بود.
کلونی شغل جالبی دارد که واقعاً او را در حرکت نگه میدارد. او برای شرکتی کار میکند که متخصص کمک به کارگران اخراجی است. می توانم به خودم شهادت بدهم که اخراج شدن می تواند آسیب زا باشد. در مورد من، اخراج من دو ماه به طول انجامید و من به شغل قبلی خود بازگشتم و تا زمان بازنشستگی در آنجا ماندم.
رئیس کلونی، جیسون بیتمن، او را به سرتاسر کشور میرود. او می گوید که تنها حدود 43 روز را در آپارتمان کم خود در اوماها گذراند. واقعاً پراکنده است که اتاقهای مختلف هتل راحتتر به نظر میرسند. اما آنا کندریک زنی که زمان زیادی را صرف سفر برای کارش می کند ورا فامیگا و زنی که توسط کلونی آموزش می بیند، به او کمک می کند تا ببیند که شاید زندگی و عدم تعهد او بهترین چیز برای او نباشد.
هدف اعلام شده او نیز برای به دست آوردن 10 میلیون مایل پرواز مکرر نیست. او زمان زیادی را در هوا می گذراند که همه پرسنل خطوط هوایی در همه خطوط هوایی او را بر اساس نام کوچک می شناسند. این یکی از دستاوردهای مهم است. شاید کلونی باید با یک مهماندار کار می کرد.
در این فیلمنامه که یکی از چندین نامزدی جایزه اسکار، در این مورد برای فیلمنامه اقتباسی، شخصیت ها به خوبی طراحی شده اند. Up In The Air همچنین جایزه اسکار را برای بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد برای کلونی، بهترین بازیگر زن برای Famigia و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای کندریک دریافت کرد. فکر میکردم کندریک بهویژه بهعنوان بانوی جوانی که تردمیل حرفهای را که دوست ندارد میبیند و پیاده میشود، خوب است.
Up In The Air یک کمدی هوشمند و مدرن با شخصیتهایی است که فکر میکنم همه ما میتوانیم شناسایی با.
جهت دانلود فیلم Up in the Air 2009 (پا در هوا) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی به پایین این صفحه مراجعه فرمایید.
رایان بینگهام مردی با سن متوسط است که به طور حرفه ای افراد را به آتش می کشد. او برای سازمانی کار میکند که شرکتها آن را استخدام میکنند تا کاهشهای انبوه را انجام دهند، وظیفهای که رؤسا اغلب دوست دارند آن را به افراد خارجی واگذار کنند، هم با توجه به اینکه سادهتر است و هم به دلایل قانونی و امنیتی محیط کار. پا در هوا در سال 2009 و در خلال عواقب مالی «رکود بزرگ» اتفاق میافتد، دورانی که برای صنعت او اتفاق افتاد.
اگر در هر نقطهای برای زنده ماندن از یکی از این موقعیتهای کاهشی شکست خوردهاید، میتوانید متوجه می شوم که فیلم ظرافت های زیادی را به درستی دریافت می کند. تصویر هماهنگ شده سخت از مهارت چشمگیر آرام، رفتار خونسرد دلسوزانه تنظیم شده است تا روشن شود که آنها آنچه را که مردم از سر می گذرانند درک می کنند در حالی که هنوز روشن می شود که این یک بحث یا بحث نیست، محتوای استاندارد هدایت کننده پیشرفت بحث و کد رضایت بخش است. کلمات، این خواسته مضحک که آنها به شما در “انتقال” کمک خواهند کرد. شما این ایده را درک می کنید.
، صادقانه بگویم، بسیار ساده است که شما را وادار به تحقیر افرادی کنیم که این کار را حرفه ای انجام می دهند. انجام این نوع کار به افرادی با شفقت آرام نیاز دارد. آنها طاقت این را ندارند که اغلب در مورد افرادی که اخراج می کنند فکر کنند یا سنگینی سنگین آنها را در هم کوبیده است. همانطور که شخصیتها در بحثهای میان خود نشان میدهند، خاتمه یافتن، در باطن، به زوال در خانواده تشبیه میشود. این یک آسیب جدی است و آنها اساساً نمی توانند آن را تحمل کنند.
که باعث می شود به تصویر کشیدن رایان، مردی که به طرز جالبی با کارش تناسب داشته باشد، در هر صورت، برای کسی که به همان اندازه موکسی دارد، یک کار دردسرساز است. در نقش جورج کلونی رایان از وجودی بدون وزن اشیا و افراد حمایت می کند. او حتی کلاسهایی برگزار میکند که اعتدال اندیشیدن اغلب درباره آنچه میتوانید در یک کولهپشتی بیان کنید تمجید میکند. او خیابان را خانهاش میبیند و هر سال چهل روز در هر صورت به خانهاش باز میگردد. تمایل او به آرامش ضدعفونی شده دنیای شرکتها است: اقامتگاهها، کلوپهای استواری اجاره هواپیما و وسایل نقلیه، مسترکارتها و مراکز تمرکز. اهداف و خواسته های زندگی او همگی حول این چیزها کار می کنند.
دنیای خوشایند رایان زمانی تغییر می کند که مدیرش یک جوان جوان به نام ناتالی کویکر را به کار می گیرد که پیشنهاد کرده است با مراقبت از مسئولیت های خود، کسب و کار را موثرتر کند. از طریق ویدئو کنفرانس و نه چهره به چهره. مدیر رایان با فکر کردن به پول نقدی که باید پسانداز شود، از ناتالی میخواهد که چشمانداز ناتالی سرنوشت نهایی کسبوکار است، با این حال رایان او را متقاعد میکند که اساساً او را با او به چند محل کار ببرد تا بتواند بفهمد که چرخه در واقع چگونه عمل میکند. در مسیر، بشریت مقاومت ناپذیر ناتالی، ذره ذره شروع به زیر سوال بردن رایان در بخشی از استانداردهایی می کند که بر اساس آن زندگی اش را هدایت می کند.
آنچه در مورد فیلم به خصوص جذاب است، شیوه هایی است که با آن مفروضات را تضعیف می کند. روایت مرسوم پیشنهاد میکند که مردی که نه به معاشرتهای عمیق انسانی نیاز دارد و نه نیاز دارد و در کار خود برای پایان دادن به افراد مشارکت میکند، باید اشتباه روششناسیاش را نشان داده شود، ملقب به «سرود کریسمس». در هر صورت، رایان در شغل خاص خود بسیار عالی است، جایی که دیگران مرتباً خطوط و رویکردهای او را دنبال می کنند. او در درک افراد و دانستن اینکه چه زمانی نیاز دارند آنچه را که برایشان اتفاق میافتد دوباره متنی کنند، چه زمانی باید به سادگی تخلیه کنند، و چه زمانی نیاز دارند که تصاویر از خود شکسته خود را اصلاح کنند عالی است. همچنین غیبت او از معاشرت انسانی کامل نیست. در درازمدت می بینیم که او واقعاً به روش های مهمی به دیگران اهمیت می دهد. او به سادگی دوست دارد این کار را از راه دور انجام دهد.
این به این معنی نیست که دیدگاه های وحشتناکی در مورد شخصیت رایان وجود ندارد، زیرا زمانی که او به یک هدف مشخص از خود دست می یابد و در جشنواره ای که به افتخار او برگزار شد، پرسیدند اهل کجاست؟ با این حال، حس این نیست که او یک شخصیت غم انگیز است، حتی نوع دیگری از حیوانات که به طور فوق العاده ای با آب و هوایی که بیشتر ما آن را غیر دوستانه می دانیم، سازگار است. ما او را میبینیم و از احتمال زندگیاش میلرزیم، اما بهعلاوه متوجه میشویم که او نیز استدلال مشابه ما را انجام خواهد داد.
فیلم ناگهان با همین یادداشت بسته میشود. رایان انسانها را ملاقات کرده و به روشهای آنها توجه کرده است، حتی به عنوان یکی از آنها زندگی میکند، در پایان روز به عنوان واقعیت آنها گیجکننده و ناراحتکننده تلقی میشود و به قلمرو عادی خود باز میگردد. با این حال او هیچ خصومتی با ما ندارد، دیگر نمیبینیم که او چیزی را برای یک کارت پستال دورهای کنار چراغ عقب خانهاش در آسمان شب کنار گذاشته است.
جهت دانلود فیلم Up in the Air 2009 (پا در هوا) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی به پایین این صفحه مراجعه فرمایید.
فیلمی بسیار غیرمعمول که هیچ شانسی برای بیرون آمدن در شرایط اضطراری که برای زندگی روزمره در ایالات متحده مهم است را پیشنهاد نمی کند: خاتمه دادن و پایان یافتن. امروزه تعداد قابل توجهی از سازمان ها درباره نحوه مدیریت این روش های خاتمه فکر کرده اند. بنابراین، کسبوکاری که در خاتمه دادن به افراد کار میکند، به تصویر کشیده میشود تا آن را به درستی انجام دهد، تا برزخها راضیکننده و لعنتکنندهها را با مزه کند، بهشت را مانند زمانی که نیاز دارید، در یک کلمه، به کلمات دلپذیر خاص و مقدار زیادی مغز نیاز دارید. دستکاری.
این آتشزنان ماهر افرادی هستند که میتوانند تقریباً 320 روز در سال پرواز کنند و تقریباً 46 هفته در سال انرژی را برای بارگیری روزانه هواپیماها صرف میکنند. آنها پیش نیازهای بسیار شدیدی در مورد سفر با کمترین چمدان و رفتن بر روی چرخ های سبک و قابل انطباق برای وسایل و زیره های سبک و سازگار برای کفش های خود دارند. خانه ترمینال های هوایی در سراسر ایالات متحده است، و تمام اقامتگاه های متصل به ترمینال های هوایی، به خصوص، هیچ اطلاعی از آن انتظار نمی رود، بدیهی است که مسافرخانه های هیلتون نیست. گاهی می تواند تلاش کند و همه جا باشد. علاوه بر این، آنها متوجه می شوند که چگونه با سوشی سبک زندگی کنند و وقتی خدمتکار به آنها پیشنهاد “یک قوطی قربان” می دهد، “سرطان” را تحمل یا انکار می کنند.
آنها به این ترتیب متوجه می شوند که چگونه بسته بندی کنند. تا انزجار و زوال در آتشی سست، بنابراین بلایای مختلف متعددی از پایان دادن به یک فرد یا خاتمه یافتن در لباس های درخشان رستاخیز، شروعی تازه، فرصتی برای موفقیت در زمینه دیگری از تخیل. آنها نمی توانند ماندگاری خود را به یاد بیاورند یا حتی مرگی را که چندین روز می فروشند، خواه پریدن از روی داربست، یا آسیب آهسته به مشروب، یا به سادگی به کار انداختن مقداری سلاح گرم.
اما در در طرف مقابل، آنهایی که جوان تر از کالج کرنل یا برخی دیگر از مدارس نخبگان آموزش پیشرفته آسمان خراش هستند، روش دیگری را در پرتو وب و دستگاه های تخصصی و پیشرفت ها برای غیرانسانی کردن خاتمه با اتصال، حتی اگر این ارتباط چشم به چشم باشد، ترویج می کنند، زیرا غیرقابل تصور است. دو صفحه نمایش، دو دوربین، دو مایک، دو مودم و یک خط تلفن بین آتشزا و آتشنشانی قرار دارند، اما فقط یک بسته شیشهای مه آلود بین این دو نفر، بین دو ایستگاه پایانه وجود دارد. این همه چیزی است که آنها در این مدارس منتخب گفته و نشان داده شده اند که می توانند هر پوکی را با طلا محصور کنند تا ما فکر کنیم که یک تکه یا یک بیت کوین شکلاتی است.
اما کلونی جنبه دیگری از ترمینال هوایی خود پیدا می کند که خانه واقعاً در حال حرکت است. : به عبارت دیگر جدا نشدن از دیگران. بدیهی است که در آن ترمینالها و در آن هواپیماها، میتوانید به طور مداوم برخی از تماسهای انسانی را کشف کنید، چه به سادگی ماهر و پولی باشد، چه فردی که با بیاحتیاطی در یک بار یا غذاخوری ملاقات کردهاند، یا برای کسانی که منکر میشوند فقط یک خانهدار باشد. ، یا در مورد آن یک اتاقک “خدمتکار” یا سرایدار ساده. در هر صورت، او به ما نشان می دهد که چگونه در یک ثانیه در این زندگی کاوشگر به تماس و ملاقات طولانی مدت یا مرسوم بیشتری نیاز دارد. با این حال، این فقط ظاهری است که با ظاهر روبرو می شود، و لعنت برای کسی است که به این ظاهر اعتماد کند، این طرف یا طرف مقابل، مقاله اصیل است. سقوط سختتر خواهد بود و سقوط سختتر است.
فیلم کوچکی که جعلی بودن و تا حدودی حماقت آن پیشرفت انسانی را در پرتو ایجاز، تطبیقپذیری، و بیریشهبودن و تخصص نشان میدهد. دوری و عدم همدردی وحشتناک و در عین حال احمقانه ساموئل بکت در قابل توجه ترین اوج خود. آنها برای گودو یا پیک های مرد جوانش محکم آویزان نیستند. آنها برای هواپیمای زیر، همکار فرصتی زیر، بازدید از شهر و اقامتگاه زیر، تیک آف زیر در روز بعد، و گروه زیر از افراد برای شلیک در انتظار هستند. این به اندازه یک دنیای وحشیانه یا یک دنیای تصفیه نشده نیست. این یک انسان کاملاً موتوری در حضور است. آنها به ربات نمی چسبند، بلکه در حال تبدیل شدن به ربات هستند. بیایید بگوییم، برای پایان دادن به، کروناویروس واقعاً این روبات سازی زندگی را به خطر انداخته است.
بدون دیدگاه