قرارداد واگذاری غرفه در نمایشگاه مشاغل خانگی، محصولات محلی، صنایع دستی و کسب‌وکارهای الکترونیکی

قرارداد واگذاری غرفه در نمایشگاه مشاغل خانگی، محصولات محلی، صنایع دستی و کسب‌وکارهای الکترونیکی

این قرارداد بین:

۱٫ برگزارکننده نمایشگاه:
مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی شرکت آموزش و پژوهش بیلگی سایار و دبیرخانه کانون‌های رضوی استان آذربایجان غربی
به نمایندگی از سوی آقای/خانم … (نام نماینده)
با کد ملی …
و شماره تماس …

۲٫ متقاضی غرفه:
آقای/خانم … (نام متقاضی)
دارنده کد ملی …
نماینده شرکت/موسسه/آموزشگاه …
با شماره تماس …

ماده ۱: موضوع قرارداد
متقاضی غرفه متعهد می‌شود در نمایشگاه مشاغل خانگی، محصولات محلی، صنایع دستی و کسب‌وکارهای الکترونیکی که در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۳ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ در سالن نمایشگاهی ارومیه برگزار می‌شود، شرکت نموده و غرفه‌ای را به مدت ۱۵ روز اجاره نماید. متقاضی متعهد می‌شود کلیه مفاد این قرارداد را رعایت نموده و در صورت عدم رعایت، برگزارکننده نمایشگاه مختار است غرفه را تعطیل و اقدامات قانونی لازم را انجام دهد.

ماده ۲: تعهدات متقاضی غرفه
متقاضی غرفه متعهد می‌شود موارد زیر را به طور کامل رعایت نماید:

  1. فعالیت مجاز در غرفه:
    متقاضی متعهد می‌شود صرفاً در زمینه‌های آموزش، تولید و فروش محصولات مرتبط با مشاغل خانگی، محصولات محلی، صنایع دستی و کسب‌وکارهای الکترونیکی فعالیت نماید. عرضه و فروش سایر برندها یا محصولات غیرمرتبط و یا محصولاتی که منع قانونی دارند، ممنوع است.

  2. پرداخت حق‌الاجاره:
    متقاضی متعهد می‌شود مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان بابت اجاره غرفه به مدت ۱۵ روز (از تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۳ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۴) به شماره حساب … بنام … نزد بانک … واریز نموده و فیش پرداختی را به دبیر نمایشگاه تحویل دهد. این مبلغ صرف هزینه‌های انرژی، طراحی و تبلیغات اولیه نمایشگاه، تعمیر و نگهداری فضا، بیمه حوادث، نگهبانی و نظافت نمایشگاه و سایر هزینه‌های جانبی خواهد شد.

  3. رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی:
    متقاضی متعهد می‌شود خود و سایر اعضای غرفه، شئونات اخلاقی و اسلامی را در طول مدت برگزاری نمایشگاه رعایت نمایند.

  4. معرفی نیروهای غرفه:
    متقاضی موظف است اسامی افرادی را که به عنوان فروشنده یا ارائه‌دهنده خدمات در غرفه حضور خواهند داشت، قبل از شروع نمایشگاه به دبیرخانه نمایشگاه معرفی نموده و مسئولیت مدنی همه آن‌ها را بر عهده بگیرد.

  5. حفظ و نگهداری تجهیزات غرفه:
    متقاضی مسئولیت حفظ و نگهداری تمامی اقلام و تجهیزات غرفه خود را بر عهده گرفته و هرگونه خسارت عمدی به تجهیزات و فضای نمایشگاه را شخصاً جبران خواهد نمود.

  6. عدم مداخله در امور سایر غرفه‌ها:
    متقاضی متعهد می‌شود به هیچ عنوان در امور سایر غرفه‌ها مداخله ننماید.

  7. زمان حضور در غرفه:
    متقاضی موظف است همزمان با ساعت شروع به کار نمایشگاه (۱۰ صبح) در غرفه حضور یافته و در زمان تعطیلی نمایشگاه (۸ شب) غرفه را ترک نماید.

  8. تحویل تجهیزات در پایان نمایشگاه:
    متقاضی موظف است در پایان نمایشگاه، تجهیزات تحویلی از دبیر نمایشگاه (مانند میز، صندلی و …) را به صورت کاملاً سالم تحویل داده و محل نمایشگاه را ترک نماید.

  9. تبلیغات در غرفه:
    تبلیغات محصولات در داخل نمایشگاه صرفاً از طریق استند و بروشور مجاز است و هرگونه تبلیغات بر روی دیوارهای نمایشگاه ممنوع می‌باشد.

ماده ۳: تعهدات برگزارکننده
برگزارکننده نمایشگاه متعهد می‌شود:

  1. فضای غرفه را به همراه تجهیزات اولیه (میز، صندلی و …) در اختیار متقاضی قرار دهد.

  2. امکانات اولیه نمایشگاه از جمله انرژی، نگهبانی، نظافت و بیمه حوادث را فراهم نماید.

  3. تبلیغات اولیه نمایشگاه را انجام داده و زمینه حضور بازدیدکنندگان را فراهم نماید.

ماده ۴: ضمانت اجرایی
در صورت عدم رعایت هر یک از مفاد این قرارداد توسط متقاضی، برگزارکننده نمایشگاه مختار است غرفه را تعطیل نموده و اقدامات قانونی لازم را از طریق مراجع ذی‌صلاح انجام دهد.

ماده ۵: فسخ قرارداد
در صورت بروز هرگونه تخلف از سوی متقاضی، برگزارکننده می‌تواند قرارداد را فسخ نموده و غرفه را از متقاضی بازپس گیرد.

ماده ۶: حل اختلاف
هرگونه اختلاف ناشی از اجرای این قرارداد از طریق مراجع قانونی قابل پیگیری خواهد بود.

ماده ۷: امضا
این قرارداد در دو نسخه تهیه شده و هر دو نسخه دارای اعتبار یکسان می‌باشد.

امضای متقاضی غرفه:
نام و نام خانوادگی: …
تاریخ: …
امضا: …