شرح وظایف کانون علمی رضوی
کانون علمی رضوی، به عنوان یک نهاد یا تشکل علمی، معمولاً در حوزههای علمی، پژوهشی و آموزشی فعالیت میکند. وظایف این کانون بسته به نوع فعالیتها و اهداف خاص آن ممکن است متنوع باشد، اما برخی از وظایف معمول کانونهای علمی به شرح زیر هستند:
این برنامه بـه متقاضیان کمـک میکنـد در بهتریـن جایـگاه خودشـان در دنیای کسـبو کار قرار گیرند و برای آن آماده شـوند. با کمک مشاوران و مربیان شـغلی، خود را بهتر میشناسـند، مسـیر شـغلی خود را طراحـی میکننـد، مهارتهـای مـورد نیـاز آن را تمریـن کـرده و بـا انجـام کارآمـوزی در شـرکتهای برتـر کشـور، مسـیر خـود را آغـاز میکننـد.
پیشنهاد
از آنجا که امر آموزش یک امر مادام العمر میباشد و هر فردی در هر جایگاهی که باشد نیازمند آموزش و کسب اطلاعات مورد نیاز خودش میباشد و بر حسب نیاز و علایق خود در حوزه فردی و اجتماعی و زندگی و تحصلی و شغلی همیشه بدنبال یادگیری میباشد بنابر این برای ایجاد و تقویت این روحیه در قشر مورد حمایت امداد لازم است اقداماتی انجام داد تا مخاطبان در کمترین زمان و هزینه به نیازهای خود برسند و در این راستا ایجاد آزمایشگاه انسانی و کلینیک توانمند سازی بسیار ضروری است تا سازمان بتواند نیازهای واقعی فرد را بدرستی تشخیص داده و اقدامات لازمه را به بهترین روش ممکن انجام دهد.
معرفی طرح:
این کنسرسیوم که با سابقه ای بیش از دو دهه در چارچوب فلسفه ی وجودی و ماموریت خود به عنوان یکی از موسسات اثر گذار در عرصه آموزشهای کوتاه مدت و بلند مدت مرتبط با کسب و کار توانسته است با استعدادیابی و برگزاری دوره های تخصصی و مهارت آموزی موجبات اشتغال و ارتقای شغلی تعداد زیادی از فراگیران را فراهم نماید, با افتخار در راستای بسط و توسعه فعالیت های آموزشی و پژوهشی با آن سازمان محترم ایده”ایجاد آزمایشگاه انسانی و کلینیک توانمندسازی” را پیشنهاد و با ایجاد کلینیک و مرکز رشد و کارآفرینی، از فعالیتهای کارآفرینی فرهنگی، اجتماعی و کسب و کارهای خانواده های تحت پوشش بشرح ذیل الذکر، حمایت نمود:
در دومین روز پروژه انجام شده، خدمات بدون سین برنامه های تنظیمی ارائه گردید.
چبا اعمال نظر و دخالت در امور و اعمال سلیقه مسئولان سازمانی در اولین روز، پروژهها و فرایند طراحی شده با اختلال روبرو شده بود روز دوم به صورت عادی بدون تشکیل تیمهای کاری و اجرایی شروع و به صورت کلیشهای ادامه یافت که شاید در ایجاد اثرات ذهنی و تغییرات رفتاری در دوستان حاضر در جلسه نتوانسته باشد به اندازه روز اول مفید به فایده گردد که در آن خصوص گزارشات مستندات مکفی وجود ندارد.
به دلیل مخالفت مسئولین اداره با اقدامات و شکل ارایه خدمات جلسات روز اول، برگزار ی اجرای جلسه دوم به دوستان واگذار گردید و با این تفکر که احتمالاً برنامه سازنده و مفیدی داشته باشند و ما نیز بتوانیم با ترکیب تجربیات آنها بهرهوری خدمات ارائه شده را بالا ببریم، متاسفانه این قضیه اتفاق نیفتاده و آن روز فقط با رویکرد ارائه موضوعات آموزشی دوام پیدا کرد
دیدگاهتان را بنویسید